Rucsacul pentru oras cu stil minimalist, proiectat special pentru femei Deuter UP Stockholm este dotat cu un compartiment captusit pentru laptop, in care iti poti pastra in siguranta dispozitivul media. Buzunarele laterale elastice dezvoltate pentru sistemul de hidratare te vor ajuta sa-ti asiguri hidratarea rapid si usor. Designul ergonomic Deuter Contact System, bretelele ajustabile in forma de S, cureaua toracica ajustabila, si centura ajustabila, detasabila elimina presiunea exercitata asupra partii superioare a corpului, asigurand in acelasi timp libertate completa de miscare. In compartimentul principal dotat cu fermoar bidirectional, in buzunarele exterioare cu fermoar si in buzunarul interior pentru obiecte de valoare ale rucsacului, vei gasi un loc excelent pentru toate obiectele tale necesare in viata de zi cu zi. Panoul din spate 3D AirMesh captusit, permeabil la aer asigura ventilatia corespunzatoare. Datorita greutatii reduse si durabilitatii extraordinare, materialul poliester rezistent la uzura al rucsacului este imbatabil care nu isi va pierde din caracteristici nici dupa multi ani. Panoul inferior intarit raspunde pentru durabilitatea rucsacului tau. Volumul rucsacului de oras este 22 litri, cu o greutate de 800 g, dimensiunile sale fiind 51 x 30 x 17 cm.
„Daca intrebarea priveste rucsacul, raspunsul este: DEUTER.” Compania lui Hans Deuter si-a inceput activitatea in 1898, in Bavaria. Initial se ocupau cu fabricarea echipamentelor militare, concentrandu-se in special pe rucsacuri si corturi. Pana in 1971, brandul a devenit producatorul lider de piata al rucsacurilor, valizelor si gentilor in intreaga Germanie. Multumita succeselor sale, compania isi extinde constant gama de produse. Au inceput sa fabrice mai intai rucsacuri pentru alpinism, apoi genti pentru ciclism, iar oferta lor include, de asemenea, rucsacuri de drumetii, precum si urbane. In cursul dezvoltarii continue a produselor, cerintele anatomice, de calitate si de siguranta au fost intotdeauna prioritare. La inceputul anilor 2000 a dezvoltat sistemul Shiled System, care include o noua protectie integrata pentru coloana vertebrala, si au introdus, de asemenea, un nou sistem, conceput pentru fizicul feminin. Pe langa toate acestea, brandul sustine constientizarea ecologica, sustenabilitatea si responsabilitatea comunitatii, acestia fiind cei 3 piloni de baza ai brandului.