Fabricat din poliester 100% reciclat, jacheta de ploaie pentru femei Luhta Ailio va permite sa va bucurati cu stil de zilele de tranzitie innorate! Tehnologia A.W.S. Extreme folosita in jacheta nu va lasa niciodata sa patrunda vantul rece sau umezeala nedorita, lasand in acelasi timp exteriorul liber pentru a scapa de transpiratia generata in timpul miscarii active. Cifra de 10.000 mm inseamna ca fiecare centimetru patrat al jachetei trebuie sa reziste la presiunea unei coloane de apa de cel putin 10.000 mm inaltime, fara a lasa sa treaca umezeala. Aceasta valoare este deja un semn de imbracaminte premium: jacheta ramane impermeabila chiar si in cazul unei ploi torentiale. Tratamentul hidrofobizant DWR fara PFC impiedica picaturile de apa sa se depuna pe suprafata tesaturii, permitand apei sa se adune sub forma de mici perle si apoi sa se rostogoleasca de pe jacheta. Captuseala sa tehnica mentine microclimatul ideal al corpului si temperatura optima, in timp ce gulerul inalt asigura o senzatie constanta de caldura. Gluga reglabila cu cordon de strangere fixa va protejeaza de vanturile reci. Mansetele ajustabile cu velcro ale jachetei se potrivesc perfect in jurul incheieturilor, mentinandu-va caldura bratelor fara a va limita libertatea de miscare si impiedicand ca manecile sa se incovoaie. Buzunarele externe cu fermoar ofera un loc sigur pentru toate lucrurile esentiale de zi cu zi. Pentru o libertate totala de miscare, croiala Regular Fit permite imbracarea stratificata. Cusaturile sudate tin la distanta precipitatiile. Fermoarul principal cu doua directii si fermoarul lateral va permit sa va strecurati cu usurinta in jacheta si sa reglati disiparea caldurii. Lungimea la mijlocul spatelui este de 90 cm, iar respirabilitatea este de 5000 g/m2/24h.
nisip
Luhta Sportswear Company este una dintre cele mai mari companii cu articole sportive din Scandinavia. Istoria marcii Luhta incepe din 1907, cand Vihtori Luhtanen a fondat compania in Finlanda. Initial, sotia sa concepea si cosea hainele, iar barbatul era responsabil de vanzari. Apoi a fondat propriul atelier de croitorie crescand treptat. In 1970 a reusit sa intre si pe pietele internationale iar in anii 80 marca avea deja un succes imens pe intreg continentul, cu colectiile sale moderne. Chiar si in prezent, Luhta lucreaza la idei noi, creative, incercand sa asigure astfel un design dinamic si produse de inalta calitate. Astazi, este prezenta in peste 50 de tari din intreaga lume si ofera articole de imbracaminte sport pentru femeile carora le place sa petreaca timpul in aer liber si sa faca sport, dar pe langa confort si moda este importanta pentru ele.