Luhta Alahovi este jacheta de iarna eleganta a marcii. Gluga fixa reglabila cu cordon de ajustare tine departe vantul rece, in timp ce fermoarul principal faciliteaza imbracarea in geaca. Mansetele sale interioare elastice se potrivesc perfect in jurul incheieturilor mainilor, mentinandu-va bratele calde fara a restrictiona libertatea de miscare si impiedicand ca manecile sa se incovoaie. Buzunarele exterioare cu fermoar va pastreaza obiectele esentiale in mod ordonat. Umplutura sa sintetica de 40 g va tine cald pe vreme nefavorabila fara a compromite ventilatia: ajuta la retinerea caldurii produse de corp si previne pierderea de caldura, mentinandu-va confortabil in conditii mai reci. Croiala lunga si subtiata, Regular Fit, asigura o libertate maxima de miscare si permite imbracarea in straturi. Tratamentul hidrofug fara PFC impiedica picaturile de apa sa se aseze pe suprafata tesaturii, permitand apei sa se aduna sub forma de mici perle si sa se rostogoleasca de pe jacheta, astfel incat sa o puteti purta in conditii de vreme umeda. Tehnologia A.W.S. Extreme folosita in jacheta nu va lasa niciodata sa patrunda vantul rece sau umezeala nedorita, permitand in acelasi timp evacuarea vaporilor de transpiratie rezultati din miscarea activa. Cifra de 5.000 mm inseamna ca fiecare centimetru patrat al jachetei trebuie sa reziste la presiunea unei coloane de apa cu o inaltime minima de 5.000 mm, fara a lasa sa treaca umezeala. Jacheta este realizata cu o constructie din doua straturi de tesatura: membrana sa este lucrata in partea interioara a tesaturii pentru a forma primul strat, iar al doilea strat, respirabil, este cusut lejer pe suprafata interioara a hainei. Cusaturile sudate de la exterior etanseaza precipitatiile. Are o respirabilitate de 5.000 g/m2/24h si o lungime centrala a spatelui de 80 cm.
maro
Luhta Sportswear Company este una dintre cele mai mari companii cu articole sportive din Scandinavia. Istoria marcii Luhta incepe din 1907, cand Vihtori Luhtanen a fondat compania in Finlanda. Initial, sotia sa concepea si cosea hainele, iar barbatul era responsabil de vanzari. Apoi a fondat propriul atelier de croitorie crescand treptat. In 1970 a reusit sa intre si pe pietele internationale iar in anii 80 marca avea deja un succes imens pe intreg continentul, cu colectiile sale moderne. Chiar si in prezent, Luhta lucreaza la idei noi, creative, incercand sa asigure astfel un design dinamic si produse de inalta calitate. Astazi, este prezenta in peste 50 de tari din intreaga lume si ofera articole de imbracaminte sport pentru femeile carora le place sa petreaca timpul in aer liber si sa faca sport, dar pe langa confort si moda este importanta pentru ele.