Tehnologia A.W.S. Extreme folosita la pelerina de ploaie pentru femei Luhta Erikkala tine vantul rece si umezeala nedorita departe in orice conditii, permitand in acelasi timp transpiratiei sa iasa liber in timpul miscarii active. Cifra de 10.000 mm inseamna ca fiecare centimetru patrat al jachetei trebuie sa reziste la presiunea unei coloane de apa de cel putin 10.000 mm inaltime, fara a lasa sa treaca umezeala. Aceasta valoare este deja un semn de imbracaminte premium: jacheta ramane impermeabila chiar si in cazul unei ploi torentiale. Tratamentul hidrofobizant DWR fara PFC impiedica picaturile de apa sa se depuna pe suprafata tesaturii, permitand apei sa se adune sub forma de mici perle si apoi sa se rostogoleasca de pe jacheta. O gluga detasabila reglabila cu cordon, o talie reglabila cu cordon si un tiv inferior reglabil cu cordon va protejeaza de vanturile reci. Mansetele ajustabile cu Velcro ale jachetei se potrivesc perfect in jurul incheieturilor mainilor, mentinandu-va bratele calde fara a restrictiona libertatea de miscare si impiedicand ca manecile sa se incovoaie. Buzunarele frontale cu fermoar si un buzunar interior cu fermoar pentru obiecte de valoare va ofera un loc sigur pentru toate lucrurile esentiale de zi cu zi. Pentru o libertate totala de miscare, croiala Regular Fit permite imbracarea in mai multe straturi. Cusaturile sudate tin la distanta precipitatiile. Un fermoar principal cu doua directii cu clapeta de brevet va permite sa imbracati jacheta cu usurinta si sa reglati disiparea caldurii. Captuseala sa tehnica mentine microclimatul ideal si temperatura optima a corpului tau. Lungimea la mijlocul spatelui este de 80 cm, iar respirabilitatea este de 5000 g/m2/24h.
nisip
Luhta Sportswear Company este una dintre cele mai mari companii cu articole sportive din Scandinavia. Istoria marcii Luhta incepe din 1907, cand Vihtori Luhtanen a fondat compania in Finlanda. Initial, sotia sa concepea si cosea hainele, iar barbatul era responsabil de vanzari. Apoi a fondat propriul atelier de croitorie crescand treptat. In 1970 a reusit sa intre si pe pietele internationale iar in anii 80 marca avea deja un succes imens pe intreg continentul, cu colectiile sale moderne. Chiar si in prezent, Luhta lucreaza la idei noi, creative, incercand sa asigure astfel un design dinamic si produse de inalta calitate. Astazi, este prezenta in peste 50 de tari din intreaga lume si ofera articole de imbracaminte sport pentru femeile carora le place sa petreaca timpul in aer liber si sa faca sport, dar pe langa confort si moda este importanta pentru ele.