Cu designul Active A.W.S. ce garanteaza libertate maxima de miscare si genunchi preformati, Luhta Erottaja este pantalonul softshell pentru femei al brandului, clasic elegant, in culoare neagra. Croiala Slim Fit a pantalonului, conceputa pentru aventuri outdoor, arata excelent pe orice tip de silueta. Materialul tehnic evacueaza umezeala de pe corp, pastrand in acelasi timp caldura si mentinandu-te la cald fara a fi nevoie de straturi suplimentare grele. Este un material cu uscare rapida si respirabilitate ridicata, care isi pastreaza aceste proprietati pe toata durata de viata. Talia elastica, reglabila cu curea, mentine pantalonul la locul lui chiar si in timpul miscarilor dinamice, iar buzunarele frontale cu fermoar iti permit sa ai mereu la indemana obiectele de valoare importante. Tratamentul hidrofug DWR fara PFC impiedica picaturile de apa sa ramana pe suprafata materialului, apa se aduna in mici perle si aluneca de pe pantaloni, astfel incat ii poti purta si in conditii meteo ploioase. Pantalonul nu lasa frigul sau umezeala nedorita sa patrunda in niciun fel de conditii, in timp ce permite evacuarea transpiratiei generate in timpul miscarii active. Valoarea de 8000 mm inseamna ca fiecare centimetru patrat al pantalonului softshell trebuie sa reziste la o coloana de apa de minimum 8000 milimetri fara a permite patrunderea umezelii. Pantalonul este realizat dintr-o constructie cu material in doua straturi: membrana este aplicata pe partea interioara a materialului si formeaza primul strat, iar al doilea strat, respirabil, este cusut lejer pe suprafata interioara a imbracamintei. Terminatia reglabila a cracului tine frigul la distanta. Lungimea interioara a cracului este de 82 cm, iar respirabilitatea pantalonului este de 3.000 g/m2/24h.
negru
Luhta Sportswear Company este una dintre cele mai mari companii cu articole sportive din Scandinavia. Istoria marcii Luhta incepe din 1907, cand Vihtori Luhtanen a fondat compania in Finlanda. Initial, sotia sa concepea si cosea hainele, iar barbatul era responsabil de vanzari. Apoi a fondat propriul atelier de croitorie crescand treptat. In 1970 a reusit sa intre si pe pietele internationale iar in anii 80 marca avea deja un succes imens pe intreg continentul, cu colectiile sale moderne. Chiar si in prezent, Luhta lucreaza la idei noi, creative, incercand sa asigure astfel un design dinamic si produse de inalta calitate. Astazi, este prezenta in peste 50 de tari din intreaga lume si ofera articole de imbracaminte sport pentru femeile carora le place sa petreaca timpul in aer liber si sa faca sport, dar pe langa confort si moda este importanta pentru ele.