Bucurați-vă de activitățile în aer liber la modă cu pantalonii softshell pentru femei Luhta Ihantola cu jambiere reglabile! Croiala Slim Fit a pantalonilor arată bine pe toate tipurile de corp, iar tehnologia Active A.W.S. și construcția țesăturii elastice în patru direcții asigură o libertate maximă de mișcare. Țesătura sa tehnică îndepărtează umezeala de pe corp, în timp ce reține căldura și vă menține cald fără a fi nevoie de straturi suplimentare grele. Este o țesătură cu uscare rapidă și respirabilă care își păstrează aceste proprietăți pe toată durata de viață. Talia sa parțial elastică menține pantalonii la locul lor în timpul mișcărilor dinamice, iar buzunarele frontale cu fermoar vă țin lucrurile esențiale la îndemână. Un tratament hidrofug împiedică picăturile de apă să se depună pe țesătură, permițând apei să se adune sub formă de mărgele mici și să se rostogolească de pe pantaloni, astfel încât să îi puteți purta în condiții de vreme umedă. Pantalonii nu vor lăsa niciodată să intre vântul rece sau umezeala nedorită, lăsând în același timp exteriorul liber pentru transpirația care se acumulează în timpul mișcării active. Cifra de 10.000 mm înseamnă că fiecare centimetru pătrat al pantalonilor softshell trebuie să poată rezista presiunii unei coloane de apă de cel puțin 10.000 mm înălțime, fără a lăsa să treacă umezeala. Pantalonii sunt confecționați cu o țesătură cu două straturi: membrana este prelucrată în partea interioară a țesăturii pentru a forma primul strat, iar al doilea strat, respirabil, este cusut liber pe suprafața interioară a articolului de îmbrăcăminte. Piciorul interior are o lungime de 76 cm și o respirabilitate de 5000 g/m2/24h.
negru
Luhta Sportswear Company este una dintre cele mai mari companii cu articole sportive din Scandinavia. Istoria marcii Luhta incepe din 1907, cand Vihtori Luhtanen a fondat compania in Finlanda. Initial, sotia sa concepea si cosea hainele, iar barbatul era responsabil de vanzari. Apoi a fondat propriul atelier de croitorie crescand treptat. In 1970 a reusit sa intre si pe pietele internationale iar in anii 80 marca avea deja un succes imens pe intreg continentul, cu colectiile sale moderne. Chiar si in prezent, Luhta lucreaza la idei noi, creative, incercand sa asigure astfel un design dinamic si produse de inalta calitate. Astazi, este prezenta in peste 50 de tari din intreaga lume si ofera articole de imbracaminte sport pentru femeile carora le place sa petreaca timpul in aer liber si sa faca sport, dar pe langa confort si moda este importanta pentru ele.