Confectionata din materiale reciclate, geaca de iarna, sport, pentru femei, Luhta Jalonoja, are umplutura sintetica, Thermore Ecodown, de 340 g, care mentine caldura siin conditii meteorologice nefavorabile, fara a restrictiona aerisirea: ajuta la retinerea caldurii produse de corp si previne pierderile de caldura, mentinand confortul persoanei care poarta geaca siin conditii mai reci. Tehnologia A.W.S. Active utilizata la aceasta geaca, nu permite patrunderea vantului rece sau a umezelii nedoritein interior, sub nicio forma, darin acelasi timp evacueaza vaporii de transpiratie rezultatiin timpul miscarilor intense. Cifra de 10.000 mminseamna ca fiecare centimetru patrat al gecii trebuie sa reziste la presiunea unei coloane de apa de cel putin 10.000 mminaltime, fara a permite umezelii sa patrundain interior. Aceasta valoare certifica faptul ca geaca face parte din categoria deimbracaminte premium: geaca de iarna ramane impermeabila la apa chiar siin cazul unei ploi torentiale. Geaca de iarna este confectionata cu o constructie a materialuluiin doua straturi, fara PFC; membrana este lucrata pe interiorul materialului pentru a forma primul strat, iar cel de-al doilea strat, care permite pielii sa respire, este cusut lejer pe suprafata interioara a gecii. Croiala Oversized, cu design scurt, asigura libertate de miscare completa si permiteimbracarea stratificata, iar gluga ajustabila cu snur si tivul inferior ajustabil cu snur te protejeaza de vantul rece.in buzunarele exterioare cu fermoar siin buzunarul interior pot fi tinute confortabil si laindemana obiectele importante, iar fermoarul principal faciliteazaimbracarea si dezbracarea geci, precum si reglarea disiparii caldurii. Geaca de iarna are o respirabilitate de 5000 g/m2/24h si o lungime la mijlocul spatelui de 57 cm.
negru
Luhta Sportswear Company este una dintre cele mai mari companii cu articole sportive din Scandinavia. Istoria marcii Luhta incepe din 1907, cand Vihtori Luhtanen a fondat compania in Finlanda. Initial, sotia sa concepea si cosea hainele, iar barbatul era responsabil de vanzari. Apoi a fondat propriul atelier de croitorie crescand treptat. In 1970 a reusit sa intre si pe pietele internationale iar in anii 80 marca avea deja un succes imens pe intreg continentul, cu colectiile sale moderne. Chiar si in prezent, Luhta lucreaza la idei noi, creative, incercand sa asigure astfel un design dinamic si produse de inalta calitate. Astazi, este prezenta in peste 50 de tari din intreaga lume si ofera articole de imbracaminte sport pentru femeile carora le place sa petreaca timpul in aer liber si sa faca sport, dar pe langa confort si moda este importanta pentru ele.