Confectionati cu o constructie elasticain patru directii a materialului, pantalonii de schi pentru femei, Luhta Joentaus, garanteaza libertate maxima de miscare! Elementul principal al sistemului de protectie, la acesti pantaloni de schi, este tehnologia materialului A.W.S. Active, care nu permite,in niciun caz, sa patrundain interior vantul rece sau umezeala nedorita, permitandin acelasi timp vaporilor de transpiratie sa iasain exteriorin timpul miscarilor intense. Cifra de 10.000 mminseamna ca fiecare centimetru patrat al pantalonilor de schi trebuie sa reziste la presiunea unei coloane de apa de cel putin 10.000 mminaltime, fara a permite umezelii sa patrundain interior. Aceasta valoare certifica faptul ca pantalonii de schi fac parte din categoria deimbracaminte premium: pantalonii de schi raman impermeabili la apa chiar siin cazul unei ploi torentiale. Zona gleznei ranforsata va protejeaza picioarele de leziunile provocate de schiuri, iar talia ridicata, cu curea ajustabila, mentine pantalonii la locul lor siin timpul miscarilor intense. Captuseala moale la atingere mentine caldura siin conditii de iarna rece, fara a compromite aerisirea. Protectia elasticaimpotriva zapezii previne patrunderea zapezii pe sub haine chiar siin timpul cazaturilor mai mari, iarin buzunarele exterioare cu fermoar ale pantalonilor pot fi tinute confortabil si laindemana obiectele importante. Gambele cu fermoar faciliteaza reglarea disiparii caldurii precum siincaltarea ghetelor de schi. Tratamentul hidrofug DWR, fara PFC,impiedica picaturile de apa sa se acumuleze pe suprafata materialului, apa se aduna sub forma de mici perle care se rostogolesc de pe pantaloni, iar astfel puteti purta pantalonii de schi siin conditii de vreme umeda. Pantalonii de schi au o respirabilitate de 5000 g/m2/24h.
negru
Luhta Sportswear Company este una dintre cele mai mari companii cu articole sportive din Scandinavia. Istoria marcii Luhta incepe din 1907, cand Vihtori Luhtanen a fondat compania in Finlanda. Initial, sotia sa concepea si cosea hainele, iar barbatul era responsabil de vanzari. Apoi a fondat propriul atelier de croitorie crescand treptat. In 1970 a reusit sa intre si pe pietele internationale iar in anii 80 marca avea deja un succes imens pe intreg continentul, cu colectiile sale moderne. Chiar si in prezent, Luhta lucreaza la idei noi, creative, incercand sa asigure astfel un design dinamic si produse de inalta calitate. Astazi, este prezenta in peste 50 de tari din intreaga lume si ofera articole de imbracaminte sport pentru femeile carora le place sa petreaca timpul in aer liber si sa faca sport, dar pe langa confort si moda este importanta pentru ele.